Uppdatering

San Diego Baby!!

Förlåt att jag inte skrivit på länge, skyller på min dator men framförallt på min lathet. Lika bra å vara ärlig ju.. Dator problemet är nu löst eftersom jag köpt en MacBook! Yaaaay...
Gårdagen löd så här:
vaknade tidigt för att åka och hämta möbler i La Jolla. Dagen innan så gick min kära roomie Emma in på craigslist för att kolla upp soffor men hittade ist ett helt set med möbler bestående av: en vit soffa, två fåtöljer i samma modell som soffan, ett soffbord, två sideboards, ett matbord och 4 stolan.. FÖR $100 endast!! helt sinnes!! Varför så billigt kan man fråga sig då. Jo så här är det: Möblerna stod i ett club house som skulle ommöbleras, så det var tvungna att bli av med möblerna så fort som möjligt, så vi gjorde dem en tjänst kan man ju säga.. Nu är huset iaf komplett, vi har numera någonstans att äta frulle och alla andra måltider och ett underbart vardagsrum där alla i huset kan umgås.. Kalas.. Bilder kommer så fort vi har städat lite. hahah.. Ska till IKEA nu och köpa lite accessoarer :)
Efter vi hade hämtat alla möbler, burit in dem (vilket har gett mig träningsverk idag fast än vi fick hjälp av typ alla vår grannar, he he) så var det dags för mattelektion. Min matte lärare är sååååå seg, men lika bra de, för det börjar bli lite svårt nu. haha. Sen åkte jag och Emma till Fashion Vally för att köpa en MacBook och fixa min iPhone. Jag fick ta mig tusan en splitterny tele, helt sjukt. haha.. Emma satt och pepptalka mig på svenska medan jag pratade med Apple killen på engelska.. haha.. skit kul.
Sjukt bra dag!!! Ska uppdatera med bilder så fort det är i ordning!
Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0