Snurriga tankar

Nu har jag tillbringat hela min morgon och eftermiddag till å surfa nätet och kollat på make-up tutorials. Pixiwoo, två systrar som har youtube kanaler, bloggar, twitter ALLT man kan tänka sig inom IT, och allt handlar om smink, sminkmärken, tips, fashion, skincare YOU NAME IT.. Dom är så jäkla grymma!! Dom är helt klart mina förebilder. Det är något sånt här jag vill göra...tror jag. Men hur gör man? alla tankar bara snurrar runt i skallen på mig!

Tankar som:
*Hur gjorde dom?
*Hur ska jag göra för att bli lika framgångsrik, fast ändå ha min EGEN grej?
*Borde jag ta en himla massa data och ITdesign kursen för att ens förstå mig på hur man skaffar en snygg blogg, hemsida, youtubekanal etc?
*Borde jag plugga eget företagande? ekonomikurser?
*Vilken make-up skola ska jag gå? Hur ska jag finansiear allt och NÄR ska jag börja?
*Ska jag rikta mig till folk i Sverige eller USA eller kan jag på något sätt göra båda två?

Haha, nu när jag läst igenom de frågor som ständigt poppar upp i mitt huvud så inser jag att den stora frågan är:
*VAD ÄR DET JAG EGENTLIGEN VILL HÅLLA PÅ MED??

Vill jag starta mitt eget företag? eller vill jag bli Make-up Artist?? Åh herre guuuuud?!!??!

Jag tror det är viktigt att jag tar det som det kommer det här året. Just nu kan jag inte göra så mycket mer än att koncentrera mig på studierna i USA och vara 20 snart 21.

På återseende :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0