Snart San Diego

Imorse när jag vaknade så gick jag in på facebook och det första jag ser är ett foto som Sara postat på ett gäng människor i vårt hus som ska på fest.. Fan vad jag vill vara där.. haha.. :P Nu vill jag ha 9e April, jag fyller 21 och slipper sitta hemma när folk är ute och festar!!!

Att göra innan jag åker till San Diego:
*Packa
*Köpa lösgodis och andra gottigheter som jag vill ha med mig
*Vin- och myskväll med Carro
*Ringa flygbolaget och fråga när mitt flyg går (haha, har tappat bort biljetterna, men det lööööser sig)
*kolla upp datakurser för vårterminen


Att gör när jag kommer till San Diego:
*Packa upp
*Göra fint i huset
*Fixa min iPhone
*köpa en mac-book
*betala hyror och räkningar bläääääää
*sola och bada
*fylla 21!!!!!!!!

Kommer säkert komma på mer med tiden, så uppdaterar senare!

Puss å hej alla glada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0